2012年2月1日 星期三

咁都得 ~ 認親認戚

好想問一個問題, 對方識你, 但你唔識對方/ 只係踫過幾次面, 認得下個樣,

但連佢個名我都唔記得的人, 那我算同她熟/ 認識嗎?

點解可以有D 人, 可以你用人哋個名, 周圍同人講話同我熟/識我,

但其實我跟本都唔認識你/ 唔同你熟,

為何你可以厚面皮去認親認戚, 其實呢D 事上年已經發生,

你去R 我唔阻你, 但你用我個名去R 而得到著數,

我覺得你好可恥, 所以我想係度同大家講, 免得有所損失,

最後, 請各人公關朋友,  如真的有人這樣做, 佢吹到自己點勁點熟都好,

不妨打電話/EMAIL 問問我,  識唔識呢個人先決定比唔比佢,

如真的有咁事件發生咗,  我是全不知情,

免D 造謠者係度作故仔, 請勿入我數!



沒有留言:

張貼留言

關注我的相關連結: